Step Up to the Plate
The famous chef from the Aveyron, Michel Bras, decided to hand over the reins to his son Sébastien. A crucial moment. How to pass on a lifetime's work? And how easy for the son to make his own name? Portrait of an exceptional family spanning three generations.