The Amityville Playhouse
Following the tragic death of her parents, Fawn Harriman had counted herself lucky the day she inherited a disused playhouse in the small town of Amityville. With her sights set on a new life in the theatre, she invites a group of friends to join her there for a weekend adventure that will ultimately lead them into the terrifying clutches of an ancient pact between the mysterious locals and a malignant presence from the very bowels of hell. As the stranglehold of evil grows ever tighter, Fawn's teacher races to Amityville in a desperate attempt to rescue the imperilled party and put an end to the town's terrifying legacy once and for all.