The Consequences of Love
Everyone harbours a dark secret. But it's obvious that Titta Di Girolamo has more than one. Why else would a fifty-year-old man from southern Italy choose to live for eight years in an anonymous hotel room in an anonymous town in Switzerland? Eight years of not working, eight years of silence and cigarettes, sitting in the lobby or the hotel bar, elegantly dressed but never allowing himself any luxuries. A nullifying routine, he's constantly waiting for something daring to happen, but what will happen?