The Fear of Speed by Elias Schwärzler
272km/h on a Standard Mountainbike - Elias Schwärzler broke the official Guinness World Record! Get to know what goes through the mind of professional extreme athletes like Elias, Marco Fürst, and Jochen Schweizer and how they overcome their fears.