The Good, The Bad and the Dead
Brian Barns (Johnny Messner) wakes up in the desert, wounded and with no memory or idea why he's surrounded by eight bodies, a van full of cocaine and four million in cash. Brian discovers he is being pursued by a notorious drug lord (Danny Trejo), a DEA Agent (Dolph Lundgren) and also by a corrupt Sheriff (Michael Pare) who will stop at nothing to get his hands on this fortune. 'The Good, the Bad and the Dead' is a full-throttle action film that will leave you breathless.