The Hotwives of Orlando
The Hotwives of Orlando is a comedy series that takes us deep into the 97th most glamorous city in the world, Orlando, and the ladies who live there. Watch as these drunk, horny, rich, horrible women fight, gossip, cheat, backstab and weave-pull their way into your hearts.