The Master of Disguise
Pistachio Disguisey, a sweet-natured Italian waiter at his father Fabbrizio's restaurant, can't figure out why he compulsively mimics his customers and desires to change his appearance. The family come from a long line of masters of disguise who are able to mask themselves as almost anyone or anything by harnessing the great power of Energico.