The Search for Santa Paws
Santa Claus and his faithful canine companion Santa Paws leave their chilly home at the North Pole on an important mission. They must try to persuade the heir of one of their greatest benefactors, toy store owner Mr Hucklebuckle, to continue with his grandfather's good works.