The The: The Comeback Special - Live at the Royal Albert Hall
THE THE is, and always has been, Matt Johnson. Founded in 1979 the band has been a guarantor for unique, prescient, fevered songs that resonate with basic truths about the human condition and seem to exist beyond the perishable dictates of fashion and style. After 20 years of absence, THE THE celebrated their comeback with a glorious UK and US Tour in 2018 topped by a sold out performance at the Royal Albert Hall in London, the so called “Comeback Special”. Now the band makes this experience available to fans worldwide with Tim Pope’s beautifully shot, unobtrusive film of the show.