USA - A West Coast Journey
USA – A WEST COAST JOURNEY presents the most exciting and picturesque places of the Western United States. Explore over 40 amazing destinations in California, Nevada, Utah, Arizona & Colorado: From San Francisco’s famous Golden Gate Bridge and the pulsating nightlife of Las Vegas to the breath-taking natural wonders of the Grand Canyon and Yosemite. USA – A WEST COAST JOURNEY features spectacular aerial images, time-lapse cinematography and elaborate camerawork.