Village of the Damned
One day the peaceful village of Midwich is cast into a mysterious sleep for several hours, but with no obvious consequences, until soon all the women of child-bearing age turn out to be pregnant. Their children are all born at the same time, and grow quickly into very spooky young people, with strange white-blonde hair and eerie eyes.