Young Sherlock Holmes
What would have happened if Sherlock Holmes and Dr. Watson had met as schoolboys? Why, the solution is elementary – nothing but adventure! And that's just what director Barry Levinson (Diner, Rain Man, Bandits) gives us in this special effects spectacular that sends the super-sleuth on his very first case! When a plague of bizarre, puzzling murders grip London, young Holmes and his new found friend Watson find themselves unwittingly entangled in the dark mystery. So, "the game is a foot!" And the budding detective is off on an adventure to solve the most amazing case of his most extraordinary career!