90 Day Journey: Jenny & Sumit
Jenny, a mom and a grandma, discovers that the tall, British man she thinks she's dating online is actually 30-year-old Sumit from India. Despite their age difference and the strong concerns of her family, Jenny decides to move to India to be with him.