B-PROJECT -Passion*Love Call-
The idol unit "B-PROJECT" succeeded in their second JAPAN Dome live and changes are afoot at the major record company "Gandara Music." Tsubasa Sumizora, the A&R, oversees "KITA-KORE," "THRIVE," "MooNs," "KiLLER KiNG" and a new artist from a different genre "Ultras." The synergy from the meeting of B-PROJECT and Ultras is resonating with a thrilling and passionate "love call"!