Bardentreffen Festival
Under the theme of ‘Mediterranean Crossing’, the 2024 edition of the world music festival will focus on the musical cross-fertilisation of the Mediterranean sphere, a unique cultural space linking Europe, Asia and Africa. It's a colourful journey through artists with a wide range of influences.