Born To: Surf. Ride. Soar. Be Free
From Olympic skier Emma Dahlstrom's torn ligament jeopardizing her career to rally driver Nani Roma's tragic accident in the desert, this series shines a light on the sacrifice's athletes make in their quest for glory.