Can a Boy-Girl Friendship Survive?
The Hibiscus Hair Ornament
Yu ponders his next product, and Himari forms a plan to bring Yu and Rion closer together.
Yu grapples with the reveal of Rion as his first crush; his relationship with Himari begins to shift.
Rion is determined to participate in the study group to try to get closer to Yu.