Dead Silent
Sean Farmer decides to take a fishing trip at a remote campsite in Virginia. After a mysterious stranger appears, the area's dark past returns to haunt him.
For college sweethearts Ashley Freeman and Mike Grinnan, a late-night drive to a secluded Texas hill leads to a night of a desperate fight for survival.
Bayview in Idaho is a remote and breathtakingly beautiful lakeside community that defines getting away from it all. However, can too much isolation kill you?
In the peaceful and secluded desert of California's Indian Creek, three teenagers are looking for an adventure, and find a drifter who is on a mission to kill.