The Catastrophe That Started with a Death March
Facing a grueling deadline, game programmer Ichiro takes a nap in his office, but wakes up inside a world very similar to the game itself, and in a younger body.
Satou and Zena's tour of the city ends abruptly when they see a mob persecuting demi-human slaves.
While Satou attempts to find a place for his growing group to stay, giant insects attack the city and they are forced to stop the devastation.