Fantasia Sango - Realm of Legends
The Hunters
A ragtag bunch sets out across a nation at war to find and eliminate wangliang, evil spirits that latch onto negativity and turn humans into monsters.
Xiao Ling ends up becoming a serious threat after coming across a disturbing incident in a village.
A deceitful fortuneteller breaks up the team of three blood brothers who might be the last hope for a war-torn country.