Food Truck Challenge
In the first episode, three teams of celebrities cook from their food trucks at the Woodlands Festival in Bergen. Patty Brard and Anouk Hoogedijk strengthen the teams.
Three teams of celebrity chefs cook from food trucks at Foodtruck Festival Smul in Uden. Guests today are presenter Tess Milne and actor Levi van Kempen.
Three teams of celebrities from food trucks cook food at Rolletjes in Hilversum. The guests today include model Sylvia Geersen and actor Ferry Doedens.
Three teams of celebrities cook from food trucks at the Vegan Food Festival in Rotterdam. The guests today include actors Guido Spek and Daniel Boissevain.
Three teams of celebrity chefs cook from food trucks at the Flame in the Pijp festival in Den Bosch. Guests today are singer Berget Lewis and presenter Rick Brandsteder.
Three teams of celebrities cook from food trucks at Leiden Culinair in Leiden. Guests today are cabaret artist Soundos El Ahmadi and former professional football player Anouk Hoogendijk.