James May: Our Man In…
James travels from Tokyo to the ancient capital of Kyoto, where a robot guide shows him its temples and shrines; James joins a biker gang for a spin around Mount Fuji; he is entertained by a Geisha who treats him to a traditional tea ceremony.
James arrives by speedboat in Osaka, where he has a go at pachinko and blows his winnings on octopus balls and Kobe beef; James and his guide perform jokes to a comedy audience; James visits a sumo wrestling stable and the Itsukushima Shrine.