Katana Maidens Toji No Miko
Ellen and Kaoru intercept Kanami and Hiyori and reveal their true intentions; Yukari's elite guard ambushes the group.
Ellen faces interrogation at the hands of Suzuka; Kanami and Hiyori want answers from Kaoru.