Kiran and Sara's Istanbul Delights
Celebrity chefs Kiran Jethwa and Sara La Fountain embark on a fascinating adventure to discover the delights of Istanbul. Under Sara's guidance, Kiran has the opportunity to explore the cuisine and beauty of this fascinating city.