Love Tyrant
I'm Getting In on This, Too x Whoa! Forbidden Love?!
Guri teaches Seiji Aino about a notebook called the Kiss Note, which causes people to fall in love.
The group targets a couple to use the Kiss Note on in hopes of fixing their relationship.
Seiji invites his sister and the other girls to the beach; Akane asks Guri if she truly loves Seiji.