Mounirs Marokko: Een Smakelijk Avontuur
Mounir travels to Chefchaouen, in order to learn the recipe to make a 'bissara' in the middle of the mountains, using olive oil ice cream with biscuits to make a delicious treat.
Mounir's next destination is the city of Fez. Here he learns how to make nougat, and he creates a recipe for crispy sardines with chermoula.