Rob & Chyna
Rob and Chyna plan their new lives together as parents until suspicions on both sides lead to Rob moving out of the house. They try to resolve the differences for their unborn child.
Rob'ing the Cradle
Rob struggles to overcome his insecurities with Scott's help, while Chyna gets a taste of self-doubt during a trip to Cannes.
Rob learns to cope with life in the spotlight, Rob and Chyna attend Khloé's birthday party, the couple meets Chyna's family, and Chyna visits the club where she started.
Chyna and Rob build their relationship, while Rob also attempts to reconnect with old friends with Scott.
Rob feels life is on track and leaves social media. Meanwhile, Chyna stops being supportive.
With the Kardashians' urging, Rob reluctantly agrees to therapy. Chyna pursues a paternity test for her unborn child.