Sausage Party: Foodtopia
After killing all mankind, the foodstuffs Frank, Brenda, Barry and Sammy attempt to create their own utopia.
Frank, Brenda and Barry embark on a mission to save food hostages before they all die. Sammy fills his hole with a new art form: stand-up comedy.
A new currency forms a class system in Foodtopia. Frank and Brenda set out to fix it.
Election day is upon Foodtopia: Julius versus Frank and Brenda, but relationship trouble threatens their chances.