Shed and Buried: Classic Cars
Henry Cole and Fuzz Townsend are back on the road, but this time they're looking for iconic vintage vehicles to restore and sell for a tidy profit.
Henry and Fuzz visit Jimmy's place near Swindon, filled with exclusive vintage military vehicles, and try to solve the intricacies of a Ferret scout car's epicyclic gearbox.