Jasper sneaks out and goes to the asylum centre in Brussels to visit Tina. Roman must intervene as rumours of match-fixing continue to grow. Meanwhile, Roman is forced to take action to stop the rumours that are spreading.
Jasper and his co-workers set out for Kosovo, but find that freedom comes with challenges and setbacks. Meanwhile, Roman desperately tries to find them in the hopes of saving the factory.
During the pursuit of the employees, Roman's relationship with his brother improves dramatically. Meanwhile, Jasper's group begins to fracture, due to confrontations, and Andy attends a momentous meeting.
The media spreads the word about what is going on and, as a result, the pressure on Roman increases. Meanwhile, Jasper and Spike are involved in a robbery and Andy gets a surprise during the meeting.