The Blended Bunch
Modern Day Brady Bunch
In a small Utah town, Erica and Spencer Shemwell have formed the modern day "Brady Bunch" with their 11 kids - but blending two families isn't always easy!
Let's Talk About Sex
Aimee's mum comes to visit, stirring up Erica's insecurities and causing a confrontation. Erica and Spencer need to have "the sex talk" with the older kids.
Erica and Spencer have a step-kid swap to build better bonds with their stepchildren. Then, four of Erica's seven kids get their annual MRI screening for cancer cells.
The Shemwells take the family on a camping trip while potty training the three youngest children. Meanwhile, Emma and Harper can't get along.
Erica goes on a girls' trip with her friend, leaving Spencer with the kids. Then, Quinn stops by to find Spencer dressed as a princess.
The adoption is finally here, and Emma is adamantly opposed to changing her last name. Erica's brother doesn't hide his feelings about a possible 12th baby.