The Classroom of a Black Cat and a Witch
Spica can’t use magic—until a cursed talking cat offers to teach her in exchange for breaking his spell!
Claude comes up with a training plan for Spica, but it puts her in a bit of a bind.
The class is tasked with collecting mandrakes, when Io and Spica end up in a bit of a bugbear.