The Ex-Wife
Tasha has the perfect house, a loving husband and a beautiful little girl. Her life could be perfect if it wasn't for Jen, her husband's ex-wife who just won't leave them alone.
In an uncomfortable encounter, Tasha and Jack's anniversary is interrupted by Jen. When Tasha is awkwardly reminded of Jen's close ties to Jack's family, fear leads her to ask Jack to cut contact.
As Jen remains firmly in the peripheries of Jack and Tasha's family life, Tasha spirals as she believes that Jen is after her daughter: a fear realised when Emily disappears.
Desperate to get her daughter back, Tasha will do anything to get the truth, even if that means accepting help from Jen. As they track down Jack, the reality of Tasha's marriage is finally exposed.
As Jen is faced with a choice, Tasha's mission to be reunited with Emily pushes her to extremes. When an accident leaves some battling for survival, others escape to a new life, free of the past.