The Pike County Murders: A Family Massacre
Bound By Blood
Eight family members are executed in one night as detectives must unearth the hidden motive to track down the killers. While the community mourns, investigators analyse bloody footprints to determine which path leads to the truth.
Raised To Kill
As investigators zero in on the Wagners, the family starts to feel the heat and begin undercutting each other. A message from Hanna Rhoden reveals a shocking possible motive for the murders.
At George Wagner's trial, stunning testimony exposes secrets that send shockwaves throughout the close-knit community. A jaw-dropping motive that caused a family of eight to be murdered in four locations in one night is revealed.