The Real Housewives of Vancouver
Jody renovates her building and cancels her daughter's ticket to London, Christina buys a horse and Ronnie blames Mary for her drinking.
Reiko tries to get the wives to make peace as Mary and Ronnie's text war rages on and Christina prepares herself for her next encounter with Jody.
Mary and Ronnie finally attempt to make amends just as Christina burns bridges with Ronnie, Reiko hopes to participate in the Luxury Supercar Show, and Christina falls for a new suitor.