Vinnie Jones: Russia's Toughest
Can Hollywood’s hardest, Vinnie Jones, take on Russia’s Toughest jobs pitting himself against some of the wildest men and most extreme landscapes on earth? He’s answering a personal life-long quest – to find out why Russia is the toughest place on our planet to live, work and play.