BROTHERS AND KEEPERS
सी3 ए5: Tension between Ronnie and Unique comes to a head while Kanan clashes with both Raq and Famous; Juke bonds with her bandmate, and Lou works to revitalise Cafe Vous. Howard's attempt to manipulate the Task Force backfires.