Closure
S3, E6: Jane works pro bono on a murder case for the DA's office, where she learns that old Jane used to work and had a tryst with the current DA. Elsewhere, Grayson represents Stacy when a mother accuses her of persuading her teen to purchase products via her video blog and Parker thinks Kim is dating, so he asks Fred to snoop.