Monarch DEATH AND CHRISTMAS
S1, E5: The Romans move forward with their traditional family Christmas special; Clive blackmails Nicky; Nicky's publicist pushes her to go public with her romance with Wade; Ace and Ana go on a date; Albie is stunned to learn what Dottie did.