Love In Time Episode 1
S1, E1: He Zheng Yu (male lead) is pressured to take a sabbatical after his client states she has committed perjury. HZY's firm decide to take advantage of the situation to force him out. He now has to get a new apartment as he must vacate the one that was associated with his firm. Once at his new place, he finally has a moment to relax. After taking a nap he wakes up and finds himself in 2021.