Love In Time Episode 2
S1, E2: From flight to fight, our leads try to go head-to-head with the stranger in their room(s). However, time changes again and separates them. Both of the tenets in their own time go to question the landlord. When speaking with CJL he is adamant no one lived in the building with that description and believes she is trying to scam him.