Moon Embracing the Sun Episode 6
S1, E6: Yang Myung returns to offer Prince Hwon comfort after Yeon-woo's death. Hwon will hear nothing of it since Yang Myung deserted her at a crucial time. Nok-young and a gravedigger rush to Yeon-woo's resting place to rescue her before the oxygen runs out.