Two and a Half Men Glamping in a Yurt
S12, E3: Alan and Walden have a meeting with an adoption social worker (guest star Maggie Lawson) that hinges on them being convincing as a loving couple. Scrambling to make the beach house presentable, their plans are put in jeopardy when Lyndsey (recurring guest star Courtney-Thorne-Smith) returns after 60 days in rehab.