Hospital Ship Hospital Ship
S1, E103: The doctors and nurses on the hospital ship fight to save a right arm. Amidst a storm in the helpless ship, Jung Ho gets into an accident. In the isolated ship, Eun Jae decides to perform surgery. And Eun Jae lies and says that the reason why she came on the hospital ship is because she killed one of her patients. However, it turns out that one of her seniors made a mistake mid-surgery.