Let Us Have Her
S1, E5: The team builds a psychomanteum -- a dimly lit room of mirrors -- to force a controlling entity to manifest inside the church; a psychic sketch artist reveals a dark secret, sending the Broussard family, and the investigation, into fresh turmoil.