Nag Hammadi is Where They Found the Gnostic Gospels
S4, E13: Car trouble strands Jess in Stars Hollow; Jess walks away from Rory over and over again, then makes a startling confession; at a charity dinner, Emily asks Lorelai and Jason to pretend to be lovey-dovey.