वी बेयर बियर्स Panda's Date
सी1, ए5: When a vendor at the Farmer’s Market (LUCY) sticks Panda with an epipen, reviving him after an allergic reaction, Panda comes to in the arms of his dream girl. Panda tries to woo this woman of his dreams, but his brothers and his own insecurities get in the way.