Motherland The Cavalry are Coming
सी1, ए5: Paul's has the perfect solution to help Julia out while he's away: he sends his parents over. Luckily, Kevin has a huge fondness for the elderly and assists Julia with her in-law wrangling. Meanwhile, Amanda is having a clear-out and reluctantly gives Liz her old coat, which seems to have a strange effect on Liz.