Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai This World You Chose
S1, E6: With the first term ending, Sakuta and Tomoe come to the final day of their pretend relationship, but after their civil "break-up," an unexpected relapse of Adolescence Syndrome leads Sakuta to suspect Tomoe's problem still isn't resolved.