ATRI -My Dear Moments- To the Cradle in the Ocean
S1, E1: Natsuki Ikaruga is invited by a mysterious woman, Catherine, to search for a treasure in his grandmother's house; he dives to the bottom of the ocean in a submarine and encounters a mysterious capsule with a girl sleeping inside.